lauantai 4. helmikuuta 2012

COCONUT & GUAVA

Uploaded from the Photobucket iPhone App

Oon kauhulla odottanut sitä hetkeä, kun uudet versiot Millenium-pokkareista tupsahtaa kauppojen hyllyille JA TÄNÄÄN MINÄ NE NÄIN. Musta tuntuu siltä, että kumpikin leffaversio Salanderista on hyvä, mutta Fincherin version tunnelma vetoaa muhun erityisesti ja uudet kannet oli oikein mukavannäköiset. En kuitenkaan aio vaihtaa omaani uuteen pokkariin pelkän kannen vuoksi.

I've been waiting to see the new book version of TGWTDT and I saw them in a store today. The cover was nice, as expected, but I will not let myself buy it just because it'll look cooler on my book shelf.

2 kommenttia:

  1. Oo, kiva tietää. Oon just tässä miettinyt, että voisin haluta ne pokkarit ihan omaan hyllyyn asti, mutta oon vaan jahkaillut sitä, että missä muodossa haluun ne eli olisko kovakantinen vai pokkari (ok, kansia mä enemmän mietin...). Pitää siis ottaa uudet versiot kans vertailuun. :D

    Eli siis vaan ekasta on ilmestynyt uusi versio vai koko trilogiasta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ekasta. Tai en ainakaan nähnyt muita. Ja luulisin että niissä on kaikissa joku muunnelma kyseisen leffan julisteesta tms.

      Mut uudessa on Daniel Craig.
      Ja silmälasit.

      Poista